Aktualności

GRODNO S.A. inwestuje w nowe kanały sprzedaży

09.06.2011

WARSZAWA, 9 CZERWCA 2011 r. – GRODNO S.A., właściciel sklepu internetowego www.marketelektryczny.pl, zwiększy ofertę tego kanału sprzedaży do ponad 5 tysięcy pozycji. Spółka przewiduje stały kwartalny wzrost przychodów sklepu na poziomie 10 – 15%. Sklep internetowy www.marketelektryczny.pl funkcjonuje od września 2009 r. Do tej pory spółka Grodno zrealizowała za jego pośrednictwem już ponad 6 tysięcy zamówień.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów, jakie osiągnęliśmy w ciągu niecałych dwóch lat działalności sklepu. Wiele konkurencyjnych sklepów internetowych uzyskało taki poziom sprzedaży po znacznie dłuższym okresie czasu. Zamierzamy rozwijać ten kanał sprzedaży, ponieważ – jak pokazują światowe trendy – jest to rynek bardzo perspektywiczny i my również chcemy być na nim obecni. Regularnie więc wzbogacamy ofertę sklepu o nowe kategorie produktów i wyroby kolejnych producentów. Wkrótce ilość pozycji oferowanych przez sklep przekroczy 5 tysięcy” – zapowiada Jarosław Jurczak, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy Grodno S.A.

W ofercie www.marketelektryczny.pl, skierowanej przede wszystkim do klientów detalicznych (90% wszystkich realizowanych zamówień), znajdują się produkty oświetleniowe, tj. lampy i źródła światła oraz osprzęt elektryczny, głównie gniazdka i włączniki. Te ostatnie można zamówić za pomocą specjalnie wdrożonej funkcjonalności, która umożliwia klientowi wpisanie za jednym razem całej listy potrzebnych elementów i przeniesienie ich do koszyka zakupowego za pomocą jednego kliknięcia.
Sklep specjalizuje się również w sprzedaży oświetlenia akwarystycznego, żarówek samochodowych, a także oświetlenia LED. Na podstawie danych firmy Philips, www.marketelektryczny.pl jest liderem w sprzedaży profesjonalnych opraw LED do oświetlania mieszkań marki Ledino tego producenta.

W ciągu niecałych dwóch lat działalności sklepu jego obroty w każdym kwartale rosły sukcesywnie o 10 – 15%. Spółka spodziewa się podobnego wzrostu w przyszłości.

 

„Przewidujemy wzrost przychodów sklepu ze względu na dynamikę rozwoju tego kanału sprzedaży. Stanowi on ofertę uzupełniającą do naszych punktów detalicznych, oferujących szerszy zakres usług, w tym również doradczych, oraz większy asortyment. Sklep internetowy pozwoli nam natomiast poszerzyć zakres geograficzny naszej działalności oraz pozyskać odbiorców, którzy do tej pory nie mogli skorzystać z oferty placówek stacjonarnych” – mówi Jarosław Jurczak.

Pod szyldem Grodna funkcjonuje obecnie 31 punktów detalicznych. Firma zapowiada, iż jeszcze w tym roku zainwestuje w otwarcie trzech kolejnych. Zgodnie z planem, w 2014 r. sieć sprzedaży firmy ma liczyć ok.
45 oddziałów.

Aktualności

Sieć sprzedaży

Kursy akcji

  • dzień:

    2014-09-22
  • GRN:

    3.08 zł
  • zmiana:

    0%
relacje inwestorskie