fbpx GRODNO POSZERZA SIEĆ SPRZEDAŻY NA ŚLĄSKU O KOLEJNE TRZY PUNKTY – PODPISANIE UMOWY ZAKUPU CZĘŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA CEL – PIERWSZA TRÓJKA W BRANŻY | Pompy ciepła i fotowoltaika w GRODNO S.A. Elektryka Automatyka Oświetlenie Klimatyzacja Kable

DOŁĄCZ DO NAS!

Współpraca z GRODNO SA

Grodno SA zaprasza do współpracy podmioty i osoby fizyczne, które chcą uruchamiać na terenie całej Polski nowe oddziały Grodna lub współpracować na określonych przez obie strony zasadach.

Prosimy prześlij swoje dane z krótkim listem motywacyjnym na adres wspolpraca@grodno.pl

GRODNO POSZERZA SIEĆ SPRZEDAŻY NA ŚLĄSKU O KOLEJNE TRZY PUNKTY – PODPISANIE UMOWY ZAKUPU CZĘŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA CEL – PIERWSZA TRÓJKA W BRANŻY

07.01.2016

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, zawarła umowę zakupu części przedsiębiorstwa Centropol S.J. z Gliwic. W wyniku przejęcia spółka powiększyła sieć sprzedaży o trzy punkty handlowe. Obecnie Grodno ma 50 punktów sprzedaży, w tym jeden w ramach współpracy franczyzowej.

22 grudnia br. Grodno podpisało umowę na zakup niezorganizowanej części przedsiębiorstwa Centropol S.J. z Gliwic. W rezultacie spółka powiększyła swoją sieć handlową o trzy punkty zlokalizowane w Gliwicach, Świętochłowicach i Piekarach Śląskich. Transakcja wiąże się z przejęciem wyposażenia, towarów oraz pracowników firmy. Spółka ocenia, że przejęte punkty mogą wygenerować rocznie kilka mln zł przychodów.

– Zgodnie ze strategią konsekwentnie rozbudowujemy sieć dystrybucji. Nowe punkty zlokalizowane w Gliwicach, Świętochłowicach i Piekarach Śląskich pozwolą umocnić pozycję Grodna w tym perspektywicznym regionie – podkreśla Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno S.A.

Po transakcji sieć Grodna będzie liczyć 49 własnych punktów sprzedaży oraz 1 franczyzowy. Wszystkie zlokalizowane są w kluczowych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu, Wrocławiu.  

ROZWÓJ SIECI SPRZEDAŻY I ASORTYMENTU, CEL – PIERWSZA TRÓJKA W BRANŻY

Spółka stale inwestuje w rozwój sieci i asortymentu. W ostatnim roku spółka umocniła swoją pozycję na rynku rozwijając sieć sprzedaży o kolejne oddziały. W I półroczu roku obrotowego 2015/2016 firma uruchomiła dwa własne punkty sprzedaży oraz jeden franczyzowy. Celem spółki jest osiągnięcie pozycji w pierwszej trójce w branży.

Grodno planuje także rozwój poprzez zwiększanie pozycji asortymentowych. Obecnie dysponuje asortymentem 31 tys. produktów. W szczególności spółka zamierza rozwijać ofertę dla przemysłu, nowoczesne oświetlenie LED, oświetlenie konsumenckie oraz fotowoltaikę.

9 października 2015 r. Grodno zadebiutowało na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Kontakt:
Katarzyna Nielipińska
E-mail: grodno@reputacja.com.pl
Tel. +48 22 887 07 28 

 

INFORMACJE O SPÓŁCE GRODNO SA

 

Grodno SA to jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 120 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów raz produkty pod marką własną Luno. Ofertę Grodna wyróżnia kompleksowy, stale poszerzany asortyment, m.in. obejmujący rozwiązania z sektora automatyki, fotowoltaiki, oświetlenia oraz klimatyzacji. Spółka świadczy doradztwo i usługi specjalistyczne – przeprowadza audyty energetyczne i oświetleniowe. Klientami Grodna są firmy zajmujące się instalacją elektryczną, przemysłowe (służby utrzymania ruchu, zakłady produkcyjne), dystrybucją (hurtownie, sklepy, składy budowlane), obiekty wielkopowierzchniowe (magazyny, sieci handlowe, biurowce, hotele) oraz klienci indywidualni. Sieć dystrybucyjna Grodna obejmuje 50 punktów sprzedaży (49 punktów własnych i 1 franczyzowy) zlokalizowanych w kluczowych miastach na terenie kraju, w tym w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gliwicach, Poznaniu, Wrocławiu oraz Centrum Dystrybucji w Małopolu koło Warszawy. Spółka należy do grupy dystrybutorów elektrotechnicznych FEGIME Polska. W 2015 roku Grodno obchodziło 25-lecie działalności.

Aktualności

Sieć sprzedaży